Wetgeving

Wetgeving

Professioneel Klantcontact Basis

Professioneel Klantcontact Basis: Wetgeving

De training Basis Wetgeving legt samen met een vijf-tal andere trainingen in totaal 3 ½ dagen de basis voor professionaliteit in klantcontact. Hierbij gaat het om de benodigde vaardigheden, technieken, houding en competenties. Bij goed resultaat van alle zes trainingen ontvangt de deelnemer het certificaat ‘Professioneel Klant Contact Basis’. Het einddoel is dat de deelnemer klantgesprekken op klantvriendelijke wijze weet af te handelen. De medewerker bouwt klantrelaties op en onderhoudt ze en is zich tevens bewust is van de eigen rol.

Bel mij terug

Resultaat van de training Basis Wetgeving

De training Basis Wetgeving leert de deelnemer alles over de Code Telemarketing. Onderdeel hiervan zijn het recht van verzet, het bel me niet register en de wet oneerlijke handelspraktijken. Verder leert hij op correcte wijze om te gaan met vertrouwelijke informatie. Bij goed resultaat ontvangt de deelnemer het deelcertificaat ‘Basis Wetgeving’, wat onderdeel is van het certificaat ‘Professioneel Klant Contact Basis’.

Voor wie?

Deze training is geschikt voor elke medewerker die regelmatig contact met klanten heeft, zowel via de telefoon als via de mail, en het niveau van taalbeheersing en spreekvaardigheid wil bijspijkeren tot MBO3 niveau.

Inhoud

De deelnemer neemt kennis van en oefent met:

  • Code Telemarketing
  • Privacy aspecten

Duur en Opzet

De training vraagt geen zelfstudie en wordt via e-learning aangeboden. Duur: 2 uur.

  • E-learning – kennisoverdracht en praktijkcasuïstiek
  • Toetsing
  • Ervaringsuren
  • Opfrismoment na 6 weken

Evaluatie en Kwaliteitsborging

Wij evalueren standaard de tevredenheid van de deelnemers na afloop van de training met een evaluatieformulier. De resultaten worden teruggekoppeld naar zowel opdrachtgever als trainer.

Kerncompetentie die ontwikkeld wordt

  • Ethisch en integer handelen
  • Vakontwikkeling

 Bel mij terug