Referenties

Referenties

De ervaringen van anderen

uwv

UWV

UWV Klanten Contact Centrum

“Samen met de Klanten Contact Academie hebben wij een erkend opleidingsprogramma op MBO en HBO niveau ontwikkeld, waarmee we duurzame inzetbaarheid van Klantadviseurs mogelijk maken. Dat is nodig om High Performance resultaten in het Contactcenter te realiseren.”

Henk Bouwers, Manager Kennismanagement & Opleiding van het Klanten Contact Centrum van het UWV

vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone ziet het ontwikkelen van medewerkers als een belangrijk bijdrage aan het genereren van meer resultaat in klantervaring, vanuit de visie dat een happy employee bijdraagt aan een happy customer.  De Klanten Contact Academie monitort de deelnemerstevredenheid en adviseert bij de verbeteringen van de opleiding.

drechtsteden

Drechtsteden

Gemeente Drechtsteden

“Ik steun van harte de initiatieven van de Klanten Contact Academie. Het realiseren van de Antwoord© ambities zou niet mogelijk zijn zonder het doorzettingsvermogen, de professionaliteit en de klantgerichtheid van de medewerkers, teamleiders en managers van het gemeentelijk klantcontactcentrum. Ik steun van harte de initiatieven van de Klanten Contact Academie om het vakgebied van het klantcontact verder te professionaliseren met erkende vakopleidingen.”

Wiepke Maijers, ICTU programmamanager e-Overheid voor Burgers