Quality Monitoring

Quality Monitoring

Professioneel Klantcontact Extra Modules

Professioneel Klantcontact: Quality Monitoring

Eén van de doorgroeimogelijkheden binnen klantcontact omgevingen betreft het vakgebied Quality Monitoring. Deze afdeling monitort het kwaliteitsproces van klantcontact volgens vastgelegde normen. Quality Monitoring vormt hiermee een sturingsmiddel voor het verbeteren van kwaliteit van contact en service en in het verlengde daarvan van klanttevredenheid. Doeltreffende coaching vanuit Quality Monitoring draagt bij aan meer rendement in klantcontact. Het is dan ook van cruciaal belang medewerkers Quality Monitoring en teamleiders die gebruik maken van Quality Monitoring bij gespreksevaluaties optimaal te equiperen.

Bel mij terug

De verschillende trainingen

  • Coachen vanuit Quality Monitoring – 4 dagdelen
  • Kwaliteitsnormen en kalibreren – 2 dagdelen
  • Doeltreffende schriftelijke feedback – 2 dagdelen

Indien u interesse heeft in één van deze trainingen, neemt u dan contact met ons op via 088-5224636 of info@klantencontactacademie.nl. Wij geven u graag meer informatie over deze training(en).

Evaluatie en Kwaliteitsborging

Wij evalueren standaard de tevredenheid van de deelnemers na afloop van de training met een evaluatieformulier. De resultaten worden teruggekoppeld naar zowel opdrachtgever als trainer

 Bel mij terug