Planning en forecasting

Planning en Forecasting

Professioneel Klantcontact Extra Modules

Professioneel Klantcontact: Planning en Forecasting

Eén van de doorgroeirichtingen binnen klantcontact omgevingen betreft het vakgebied planning. Een planner roostert medewerkers in, maakt hiervoor een lange termijn voorspelling en regelt de dagelijkse bijsturing. De planningsafdeling vervult een belangrijke rol bij het functioneren van een klanten contact afdeling en zorgt dat de bezetting aansluit bij het aanbod aan klantcontacten. Als gevolg heeft de afdeling direct invloed op het rendement van de teams. Een goede planning weet maximaal resultaat te behalen met beperkte middelen en daarbij effectief bij te dragen aan de kpi’s, kwaliteit van dienstverlening én het imago. Planning / Workforce Management kent verschillende aandachtsgebieden.

Bel mij terug

De verschillende trainingen

  • Workforce Management, de basis – 2 dagdelen
  • Planning – 2 dagdelen
  • Scheduling – 2 dagdelen
  • Datamanagement & Reporting – 2 dagdelen
  • Forecasting – 2 dagdelen
  • Advanced Planning
  • Advanced Forecasting

Indien u interesse heeft in één van deze trainingen, neemt u dan contact met ons op via 088-5224636 of info@klantencontactacademie.nl Wij geven u graag meer informatie over deze training(en).

Evaluatie en Kwaliteitsborging

Wij evalueren standaard de tevredenheid van de deelnemers na afloop van de training met een evaluatieformulier. De resultaten worden teruggekoppeld naar zowel opdrachtgever als trainer

 Bel mij terug