Coach in klantcontact

Coach in klantcontact

Professioneel Klantcontact Extra Modules

Professioneel Klantcontact: Coach in klantcontact

In klantcontact omgevingen komt het steeds meer aan op oordeelsvorming, houding en gedrag. Dit vraagt niet zozeer om coaching op gespreksvaardigheden als wel op zaken als houding en gedrag. Meer en meer worden ‘fitheid’ qua energielevel en het activeren van zelfoplossend vermogen bij medewerkers als belangrijke ontwikkelfactoren gezien. Hierbij is het van cruciaal belang leidinggevenden en coaches te equiperen om een diepere laag bij medewerkers aan te kunnen boren en zelfreflectie bij hen te activeren – is de medewerker in staat terug te blikken op zijn eigen gedrag en daarvan te leren? U kunt kiezen tussen erkend opleiden of flexibel trainen.

Indien u interesse heeft in één van de flexibele trainingen, neemt u dan contact met ons op via 085 401 22 26 of info@klantencontactacademie.nl Wij geven u graag meer informatie over deze training(en).

Bel mij terug

Evaluatie en Kwaliteitsborging

Wij evalueren standaard de tevredenheid van de deelnemers na afloop van de training met een evaluatieformulier. De resultaten worden teruggekoppeld naar zowel opdrachtgever als trainer

 Bel mij terug